Re: DDR 512Mb 266MHz

Autor: Maverick (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:23:51 MET

Na roznych plytach roznie sprawa wyglada
na wiekszosci kosci dzialaja tyle ze wolniej
a byly tez przypadki ze sie wysypywal komp non stop
aczkolwiek widze ze Twoja plyta obsluguje DDR 333 Mhz
wiec smialo mozesz zmieniac a roznica w cenie kosci
miedzy 266 a 333 minimalna wiec lepsze szybsze :)

Pozdrawiam Maverick
maverick.mk_at_wp.pl