Re: Problem z sata raid na kt6 delta

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:23:35 MET

In news:brcctl$uj$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
abdesign <abdesign_at_wp.pl.NOSPAM> typed:
> Witam
>
> mam problem pomimo fizycznego dobrego podpiecia dyskow
> kontroler nie widzi ich - moze robie cos nie tak, moze jest
> jakis haczyk? - prosze o wszelkie sugestie
> dyski to dwie baracudy sata 120GB 8MB cache
> podpieta jest jeszcze nagrywarka do zlacza ide2
> i dysk do ide1, flopa niet

mam taka sama plyte i takie same dyski. nie mialem zadnego problemu. moze z
przejsciowkami do zasilania hdd cos jest nie tak ? skoro piszesz ze
kontroler ich nie widzi to wnioskuje ze w biosie go wlaczyles i wchodzisz do
jego konfiguracji :-) Chyba ze nie podajesz sterow podczas instalacji
win2k/xp i wtedy nie widzi dyskow, co jest calkowicie normalne ;-) Bios masz
najnowszy?

pzdr.
trzmiel