Re: Radeon 8500 i zwisy gier

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 14:37:44 MET

abs claimed:
> Po odpaleniu gry i pograniu przez pare minut nagle pojawia mi sie ekran z
> czarnym tlem i kilkunastoma kolorowymi pionowymi paskami szerokosci kilku
> pixeli. Przez chwile slychac jeszcze odglosy z gry, potem i one ustaja i
> tylko reset kompa pomaga. Probowalem rozne gry, systemy (Win 98 i 2K) i
> ciagle to samo. Karta Radeon 8500 LE 64 MB, nie krecona. Kiedys takiej
> sytuacji nie doswiadczalem na tej karcie. Co to moze byc ?

Zasilacz prawie na 100%. Za słaby lub zbyt mało stabilny, względnie zbyt mało
stabilny pod obciążeniem. Miałem to samo na L&C 230W, przy okazji kondensatory
na moim ukochanym abicie trochę się uwypukliły i teraz robi za ozdobę na
ścianie :/ Wyjmij kartę z kompa, włóż coś mniej prądożernego i kup sobie
pożądny, markowy zasilacz 300W (enlight/chieftec).

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]