Re: [long; fast help] 6,5 linii "99" i "L" na początku?!

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 14:20:42 MET

marcus075 claimed:
> Przy starcie kompa wywala mi się błąd... 6,5 linii zapisanych "99 " i "L" na
> początku... Sprzęt: Soltek 75-KV2/X; Athlon 1GHz; 256sdr ram noname; Samsung
> 60GB 5400rpm; Codegen 300W; GF4MX440 64DDR(128bit); CDRW LG; CDRom LG. Dziś
> sprawdze jak wygląda bootowanie z CD...:-/ Jeżeli ktoś miał coś takiego to
> proszę! napiszcie co to było! Ku ścisłości: piszę ze szkoły

99 invalid second stage index sector (LILO)
[..]
When the second stage loader has received control from the first stage,
it prints the letter "L", and when it has initialized itself, including
verifying the "Descriptor Table" - the list of kernels/others to boot -
it will print the letter "O", to form the full word "LILO", in upper-
case.

Wniosek: instalacja lilo się popsuła/nie zadziałała.

Żeby to naprawić, zrób to samo co się robi po instalacji windows: odpal
linuksa z CD, podmontuj partycję, chroot, obejrzyj lilo.conf i odpal
/sbin/lilo. Potem już powinno być dobrze.

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]