Re: Nowy pecet pod Windows'95? Emulować??? Błagam!!!!!

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 09:42:01 MET

Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkacDO_WYCIECIA_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:brb8g1$buh$1_at_inews.gazeta.pl...
> Dnia 03-12-12 02:42, Użytkownik Bądź napisał:
>

> Jednak coś dopiszę

> Przykładem na to jest linux. Ledwie parę firm robi własne sterowniki, a
> coraz trudniej znaleźć niedziałający sprzęt. A jak juz działa, to na
> ogół bardzo dobrze.

Racja. Tylko, ze ja linuxiazy nie uwazam za zapalencow, ale za
profesjonalistow :D
Mialem na mysli osoby piszace stery specjalnie pod 95. Pewnie 1-2 osoby by
je pisalo i 10 testowalo ... Linux jest bardzo popularny, a w95 .. no coz

PS.
Ktos wspomnial o wmvare. Jezeli nie linux to rzeczywiscie pozostaje chyba
emulacja ...

Pozdrawiam:
Syco