Re: Czym zmyc PALUCHY z lcd ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 07:24:25 MET

Użytkownik "bubba" <Vars_at_grojec.al> napisał w wiadomości

> Sklepy optyczne maja cos takiego jak specjalny plyn do szkiel, w malej
> butelce (nie wiecej jak 120 ml) z pompka.

Jaki z tego pozytek, przeciez w matrycy LCD nie ma szkla.

> Popsikasz i miekka szmatka lub ta ircha so masz wytrzesz.
> Plyn ten jest rowniez antystatyczny.

Ekran monitora LCD sie nie elektryzuje, wiec jaki z tego pozytek?

> Od wielu lat tak czyszcze (myje) prawie wszystko; szkla - nosze je ,
> obiektywy, monitor, scanner, TV screen itp.

Ja tam wycieram monitor na sucho, czasami jak jest cos na monitorze
zaschniete, bo np wieczorem kichnalem i nie zauwazylem kropelki, to ja
paznokciem zdrapuje. W sumie, to jeszcze go ciecza zadna nie mylem, tylko
wycieralem miekka szmatka, czasami dosc mocno naciskajac.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl