Re: Problem z kompem - stary sprzet

Autor: YODAcki (yodacki_at_gazeta.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 07:15:47 MET

> jeśli potrafisz - podaj też wersję biosu która tam aktualnie siedzi,
> i prędkość magistrali FSB ustawioną w biosie.
> jesli ustawiane byly napięcia dla procesora tez je podaj
> (troche strzelam bo nie wiem co to za plyta)\
A wiec plyta to ASUS TUV (i tu nastepuja jakies cyfry - nie pamietam) - ten
sprzet nie stoi u mnie i w tej chwili trudno mi podejsc do goscia, w kazdy
razie jest (byla) to jedna z tanszych plyt asusa.
FSB jest na 100
Kombinowalem z ustawieniami FSB - niestety bez rezultatu, dlaej sie dziwnie
zachowuje.
Bateryjka wymieniona - dalej to samo.
Napiecia nie podam bo nie spisalem - w kazdym razie ja tego nie ustawialem.

YODAcki