Re: Rubikon 300W vs NoName(?) 250W.

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 06:43:24 MET

Witam.
Łukasz Ledóchowski na pl.comp.pecet napisał(a):
> Nie ma różnicy. Zostaw lepiej Rubikona bo tamten to już nie dość, że
> mniej W to jeszcze jest stary i może sie rozpaść:P

Za Rubikonem przemawia cisza, tamten musiałem ściszać ręcznie (napięcie
na wiatraku zmniejszyłem). Rubikon jest niesłyszalny.
A zapomniałem dopisać, że jest to model 250X1. Z tabliczki wynika, że ma
obciążalność 165W dla napięć +5V i +3,3V oraz 9,6W dla ujemnych.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl