Re: XP i modem

Autor: Dawid Gibek (misio4uUSUNLITERYDRUKOWANE_at_irc.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 04:08:45 MET

In news:br1dij$bok$1_at_absinth.dialog.net.pl, Roman Sąsiada typed:

> A ja mam Motorola SM56 Data/Fax/Voice i śmigam na nim na wszystkim co
> jest pomiędzy Windows95 a Windows XP Pro włącznie...
> W przypadku takich problemów jak opisane w tym wątku stawiam na problemy
> z linią.

Tez na to postawilem. Przyjechalo dwoch panow z TPSA, podlaczyli
notebooka i na 3 proby 3 razy sie podlaczyli . I wypadlo ze linia OK,
tylko moj modem cos nie bardzo chce wspolpracowac z TPSA.

--
P o z d r a w i a m    o f f - l i n e
Dawid Gibek   /   misio4u (malpka) irc (kropeczka) pl