Re: XP i modem

Autor: Dawid Gibek (misio4uUSUNLITERYDRUKOWANE_at_irc.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 04:05:16 MET

In news:bqn0uo$6i$1_at_inews.gazeta.pl, Lord Vader typed:
> miałem też taki modem i niestety nie dało sie go uruchomić pod XP
> może od tego czasu (ok. 1,5 roku) pojawiły się już nowe divery do niego,
> ale - szczerze mówiąc - wątpię

Modem sie uruchamial i wygladal OK, jednak sie nie laczyl poprawnie.
Ale jak wyszlo w praniu nie chcial sie laczyc tylko z TPSA.
Z innymi dilupami jak onet czy gadunet laczyl sie za kazdym razem.
Z TPSA raz na okolo 30 prob. I zawsze w logu widnialo "brak nosnej".

--
P o z d r a w i a m    o f f - l i n e
Dawid Gibek   /   misio4u (malpka) szkola (kropeczka) net