Re: łzy wzruszenia...

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 23:01:17 MET

Dnia 2003-12-11 21:58, Użytkownik Syco napisał:

> W owym czasie pecety wedlug mnie mogly sluzyc co najwyzej do pracy w biurze
> ... Bo rozrywka&multimedia to wybaczcie ... hercules ? cga ? pierdzenie z
> glosniczkow ?

Jesteś w błędzie. Pamiętam jak kumplowi brejdak (student) zabrał kompa i
jemu złożył jakiegoś 286 + karta i monitor hercules.
Super się bawiliśmy grając w giere zwaną Sharky Pool - zabawa była
przednia, naprawdę :)
Chodziło wtedy i parę innych fajnych gierek :)
Mieliśmy wtedy w liceum Turbo Pascala i kumpel na tym 286 pisał :)

--
Pozdrawiam, Witiia
(rodzaj męski ku ścisłości)