Re: Chieftec - czy aby realna moc?

Autor: ..:::Plombos:::.. (cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 22:11:47 MET

Tajemniczy szpieg *Witiia* spod adresu: <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl>
w wiadomosci news:br9mk1$npg$1_at_news.onet.pl
donosi:

> Wiem, czytałem testy - sam już miałem go kupować.
> Ale chodzi mi o dane producenta - zasilacz Chieftec 360W daje pod
> pełnym obciążeniem max. 68%.
> Mnie to zaczęło zastanawiać, dziwie się że Was to nie intryguje.

IMHO moc podawana przez producentow zasilaczy jest to moc po
uwzglednieniu sprawnosci, czyli realan moc jaka mozesz obciazyc zasilacz
przy zachowaniu napiec na poszczegolnych liniach mieszczacych sie w
zadanych normach.

Wyjatkiem pewnie sa zasilacze typu Codegen i inne z tej polki gdzie
rzeczywista moc trzeba zmniejszyc uwzgl. sprawnosc. (taki chwyt
reklamowy jak z moca glosnikow).

--
 *Plombos*