Re: Odp: Drukarka do 450zł - ktorą wybrać?

Autor: Dariusz (darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 20:03:32 MET

Paweł <pawelral_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Kilka sprostowań
>
> do HP- mozna kupić zaienniki.- wychodzi tanie drukowanie
> np za 32 ml.- 45 zł- razem z głowcą oczywiścei.
> Jeżeli byśmy sami napełnia to już wogóle taniość.
> Canona odradzam odradzam odradzam
>
> Jak zaschnie głowica to już masz po drukarce prakycznie bo koszt wymiany
> są zbt wysokie.
NIE MA nic prostszego niż odtykanie głowicy w Canonach 3000-6000, S400 i wyższe!
Głowica wytrzymuje wg producenta 5000 wydruków cz-b i 3000 kolorowych.
Głowica kosztuje ok. 250 zł ( odpukać, po gwarancji )
> A ceny tuszy są tylko pozornie tanie - bo canon ma malutkie zbiorniczki.
> czasami kilka razy mniejsze niż HP.
> stąd tak POZORNIE niskie ceny.
W tych Canonach pojemnik czarny ma 30 ml a kolorowe 3x po 20 ml ( zamienniki
są po 20 zł sztuka ), policz sam
> A dukownaie zdjeć w domu wydaje mi sie zbytnią extrawagancją.- bo w
> zakladzie na mieście można to zrobić o wiele wiel wiele taniej- na
> poczekaniu.
> A koszt tuszy foto - papieru foto, - i zabawy są narazie zbyt
> wysokie......

Tu się zgadzam, ale wybór należy do Ciebie.
Pzdr
Dariusz