Re: Dlaczego zwisy? Zasilacz?

Autor: Fazi (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 19:21:01 MET

witam!
dzieki za odpowiedz i porady
1. nowe hyperiony nie pomagaja, bios mam chyba najnowszy z tego co widze
fabrycznie wgrany w plyte
2. memtest tez nic nie pokazuje
3. nie instalowalem MMonitora, przygladam sie na razie Speedfanowi i przy
obciazeniu pokazuje w miare sensowne wyniki...
4. co do smarta to bede musial jeszcze i na to popatrzec
dokladniej

Mozliwe tez, ze cos jest nie tak z plyta bo troche grymasi przy podlaczaniu
nowego sprzetu, nie wstaje bez clear cmos... na poczatku wogole nie
wstawala... nie dziala tez wogole z tasmami ata33, nawet nie wstanie....
teraz odpala sie bez problemu po wylaczeniu ale na poczatku byly z tym
problemy... sam juz nie wiem co o tym myslec, co do zasilacza to pozyczalem
3 zasilacze 300wat i efekty byly podobne, choc probowalem odpalic z nich
tylko kompa, caly czas jednak pracuje na codegenie i zwisy pojawiaja sie raz
na dzien, srednio... bez jakiejs konkretnej przyczyny... chyba jednak
sprobuje z tym chieftecem, najwyzej zostanie mi dobry zasilacz :)

pozdrawiam!