Re: Jak odzyskac dane z uszkodzonego HDD??!! [długie]

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 13:19:25 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Tak jak obiecałem, przeprowadziłem test. Ponownie rozkręciłem dwa
> testowane wcześniej dyski. [ciach]
> Wyciągnąłem talerz, przejrzałem się w nim,
> przedmuchałem z pyłków i przystąpiłem do ponownego składania.
[ciach]
> Niestety - nie udało się. Cóż można
> powiedzieć... porażka i tyle. Może gdyby udało mi się rozkręcić
> tamtego Caviara, było by lepiej. Ale Samsung tego nie przeżył, może
> dlatego już wcześniej był na skraju wyczerpania...

ciary mnie przechodzą jak to czytam :) dla mnie dysk i to co w środku to
świętość :) tylko raz gmerałem paluchami w jakimś caviarze 3,2GB.. ale on
był już trup.. firma spisała go na straty i się niem pobawiliśmy

sądzę że Caviar też by tego nie przeżył.. lepiej go oszczędź.. może się
przyda jeszcze w jakimś routerze jako przytulny domek dla Linux'a :)

PZDR
Shaman