Re: dziwne wady monitora LG FLATRON 700B

Autor: Iwan (slaweklubin_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 12:03:04 MET

Moja konfiguracja sprzetowa to: 1.8 Athlon, ATI Rage Fury Pro 43 MB z
TV-OUT-em, Maxtor 40GB (DiamondMax8), 128MB SDRAM, Windows2000.
Moze ta karta graficzna jest marnej jakosci? Sam juz nie wiem. Jak
pojawia mi sie ta nieostrosc to przelaczam na 75Hz z ustawienia 1024x768
   85Hz i wszystko jest wtedy wporzadku. Ten monitor dopiero co serwisu
LG i stwierdzili prawidlowe dzialanie. Sam bylem u nich i sprawdzalem na
miejscu i faktycznie wszystko bylo wporzadku. Nie wiem co jeszcze zrobic
z tym, sprawdze jeszcze wtyczke na kablu od tego monitora.