Re: Drukarka do 450zł - ktorą wybrać?

Autor: Dariusz Jopek (djopek_at_piwko.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 12:12:44 MET

> mam canona s500 od 1,5 roku stosuję zamienniki Pelikana, Jet-teca,
> Ink-teca - są tanie,
Gdzie kupujesz zamienniki? Bo widzę że z Krakowa także jesteś :)

> wydruki są ekstra nawet próbne. Osobiście jestem zadowolony.
A właśnie - jak tzw. wydruki robocze - bo w HP są prawie identyczne jak przy
drukowaniu normalnym, a nie pamiętam czy to w Canonach czy Epsonach tak było
że drukowanie robocze powodowało nieczytelne dokumenty...

> Teraz tylko canon. Wiem, że któryś z modeli canona drukuje bez marginesów,
> na pewno był to s520, a z tych nowszych to na stronie producenta sie
> dowiesz.
Z tej listy 5 drukarek wszystkie drukują bez marginesów, niestety nie pisze
dla jakich rozmiarów :/