Re: ciekawa historyjka z zakłóceniami

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 11:05:25 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:0ve9rb-su3.ln_at_fastviper.viper.lan...
> Jacek Maciejewski claimed:
>
> ;-)

> Czekaj, powoli.. zapalasz kuchenkę .. przez SIEĆ ? Przychodzisz na gotową
> kawę ? Google na temat torroida mówi: to coś z elektryką :) Możesz po
ludzku ?
> :)

Toroid ferrytowy to nic innego tylko kawałek okrągłego rdzenia ferrytowego z
dziurą w środku
na który nawija się drut w celu wykonania cewki. Masz takie w swoim
komputerze.
Szare z miedzianym drutem nawiniętym na niego.

--
Pozdrawiam
Ford