Re: ciekawa historyjka z zakłóceniami

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nosp_at_go2.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 11:18:22 MET

Marcin Wojtczuk naskrobał:

> Czekaj, powoli.. zapalasz kuchenkę .. przez SIEĆ ? Przychodzisz
> na gotową kawę ? Google na temat torroida mówi: to coś z
> elektryką :) Możesz po ludzku ?
>:)

LOL, sieci bywają nie tylko informatyczne, są też energetyczne ;)
A wzmiankowany toroid to rdzeń ferrytowy pierścieniowy, fi jakieś
20mm, liczba AL ani typ magnetyka bliżej nie znana, który mi został w
szufladzie po krótkofalarskiej przygodzie.
Jest umieszczony na przewodzie zasilającym zapalarkę w bezpośredniej
jej bliskości, jakies 10cm.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440***