Notebook na AMDku czy Intelu?

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 10:28:20 MET

Witam Wszystkich!
Zastanawiam się czy wybrać notebooka na procesorze AMD czy też na Intelu.
Sam jestem zwolennikiem rozwišzań tańszych, w kompie stacjonarnym mam
Durona, ale nie wiem jak to jest z prockami mobilnymi. Czy bardzo wpływajš
na czas podtrzymywania na akumulatorach? Osobiœcie miewam do czynienia z
notebookiem na celeronie1200 (Gericom) i zaobserwowałem, że się grzeje, a
wentylator hałasuje (właœciwsze słowo to chyba brzęczy /bzyczy). Jednak nie
mam porównania z innymi notebookami, więc proszę o opinię osoby, które
sprawdzały takie rozwišzania w praktyce. Za ewentualne porady i sugestie z
góry dziękuję.
Pozdrawiam
Maxx