Blue screeny podczas instalacji Win XP Pro

Autor: rum (rumparczew_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 08:34:58 MET

Witam.
Wczoraj odebrałem ze sklepu nowy świeżutki komp i zamiast radości przeżywam
rozczarowanie a mianowicie nie mogę zainstalować Win XP PRofessional.
Podczas instalacji w różnych jej momentach ( 4%, 24 % , 41% ) wyskakuje blue
screen i przerywa instalację. Instalkę mam na płycie która nigdy mni nie
zawiodła - jednym słowem działa. Wymieniałem napęd CD dzieje sie tak samo.
Czy wie ktoś co to może być ( dysk, pamięci, ) Z góry dzięki za odpowied.
Pozdrawiam
Konfiguracja : Epox EP-8RDA3I, AMD XP 2,5 Barton box, 256 DDR PC3200, HDD
Samsung 80 GB 7200 rpm, SapphireAti Radeon 9600 Pro