Re: do bywalcow gielby elektronicznej/komputerowej pod GUSem(Wawa)

Autor: Keruk (keruk_at_tlen.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 07:52:20 MET

Użytkownik "Mozg" <streeng_at_bezspamu.yahoo.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam takie male pytanko- nie wiecie ze w ktorejs z firm komputerowych pod
> GUSEm jest mozliwosc wymiany RAMu DDR 256 266 mhz na 333 Mhz ?? i Ile by
> kosztowalo...
[ciach]

Tak, da sie zalatwic.
Zwyczajowo za uzywany sprzet, daja Ci polowe wartosci,
a reszte do nowego doplacasz. Co do kosci dwustronnych a jednostronnych,
oczywiscie, ze ma to znaczenie. Poczytaj instrukcje od specyfikacji
swojej plyty glownej od komputera. IMHO ... warto czasem dolozyc
troche grosza i kupic pamiec z markowymi kosteczkami,
zamiast tzw. no name.

pzdr.