Re: Co sadzicie o zestawie

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 21:18:50 MET

> Plyta Epox 8RDA3+
> Procesor Athlon 2600+
> Pamiec 2x DDR 512MB PC 400 kingmax lub kingston (dual channel)

Polecam Kingston.

> Dysk Caviar 120 GB 7200 8MB cache

Seagate Barracuda (...) - są mniej awaryjne i szybkie.

> 15'' LCD NEC 1501 (albo ktorys z monitorow LG nie LCD)

A czemu nie 17"?

> Grafika PixelView FX 5600 256 DDR

Pograłbym sobie na takiej ;-)

> DVD Toshiba 16x
> SB live 5.1 (zastanawiam sie czy jest sens kupowac czy nie wystarczy ta
> zintegrowana)

Miałem zintegrowaną na płycie MSI i padła mi po 1-2 latach urzytkowania -
może to przypadek, ale potem kupiłem Creative SB 4,0 OEM i jest dobrze.

> Obudowa z markowym zasilaczem 360W (Czy pociagnie to wszystko stabilnie
> zasilacz 300W jesli nie bedzie mocniejszych)
>

> gadzety: stacja d., mysz, klaw. ...
>
> Z gory dzieki za opinie.

Ja bym trochę pozmieniał jak pisałem - co nie zmienia postaci, ręczy, że za
takiego kompa dałbym dwa takie jak moje ;-)

--
Pozdrawiam AIRMAN