Re: sterowniki ASUS P2B-F

Autor: Tomasz Sz (divek_nospam__at_op.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 21:17:42 MET

Dnia 2003-12-10 20:50, Użytkownik Robert napisał:

> Mam prośbe . Jeżeli ktoś posiada sterowniki do płyty głównej ASUS P2B-F lub
> zna adres stronki gdzie moge je znależć prosze o kontakt.

Tu masz wszystko co do tej płyty dawali:
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=P2B-F&Type=Latest
Z tego co pamiętam do tej płyty nie potrzeba nic oprócz
Intel Chipset Software Installation Utility...

> PROBLEM : nie moge odczytac danych z telefonu podlaczonego pod port COM 1 / 2

Czy ten aparat jest poprawnie zainstalowany w systemie, czy po prostu
podłączyłeś telefon pod COM'a i tylko próbowałeś ściągnąć z niego dane.

PS. Problem moim zdaniem nie leży w sterownikach płyty lecz sterownikach
  Twojego telefonu. Popytaj może jeszcze na 'pl.misc.telefonia.gsm'.

--