Re: no to jeszcze raz zasilacz

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 19:18:51 MET

Użytkownik ".: Grzegorz" napisał:

> silnik 7,5 KW przy rozruchgu potzrebuje ok 60 KW prądu

O ile mi wiadomo, to prąd mierzy się w amperach ;) Zresztą: ja też się na
tym nie znam :)))

Ale wracając do tematu: ciekawy przykład podałeś. W dokumentacji do któregoś
z dysków miałem wyszczególnione zużycie energii w zależności od trybu pracy.
Podczas startu dysk miał chyba 2x większe zapotrzebowanie niż np. w trakcie
zapisu.

> Jak chcesz to dam ci maila do fachowca od zasilaczy

A może znajomy tworzy jakąś stronkę i mógłby się podzielić wiedzą? Tego
nigdy za wiele :)

--
Pozdrawiam,
Sniper