Re: Jak odzyskac dane z uszkodzonego HDD??!!

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 12:20:59 MET

> rozkreciles go?
> talerze sa na wierzchu?

uhm, rozkrecilem ;)
na poczatku nie pamietal o tym, ze ma tam cos waznego. dopiero po 3 dniach
zadzwonil bo sobie uprzytomnil ze mial tam rozliczenia ksiegowe. A ja w tym
czasie go sobie rozebralem niestety.

> jezeli jak wyzej to pewnie juz ich nie odzyskasz

No to kiepsko. Ale w takim razie jak mozna odsyzkac je bez rozkrecania
jezlei jest to wada mechaniczna wewnatrz ?

> polecam profesionalne firmy,ktore sie tym zajmuja, w domowych warunkach
> ciezko odzyskac dane z uszkodzonego mechanicznie dysku

niestety to nie wchodzi w gre. klikam z londynu a tu minimalna oplata za
tego typu oslugi wynosi Ł500 ;) Znajomy nie jest az tak zdesperowany zeby
takie pieniadze wydac. W ostatecznosci bedzie musial wszystko wpisywac
jeszcze raz. Ale mialem nadzieje, ze mozemy jakos to jeszcze uratowac.
Jest gotowy kupic drugiego twardziela po to tylko zeby podmienic podzespoly.
Czy mozna to w jakis sposob zrobic ?

Dzieki i pozdrawiam