Re: Nagrywarka LG GCE-8400B (40x12x40)

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 12:09:01 MET

Witam
news.man.lodz.pl na pl.comp.pecet napisał(a):
> Nagrywarka jak w TOPIC'u.
> Szybkie - krotkie pytanie. Dlaczego ona max nagrywa x32? Od czego to
> zalezy? Pomijam, typ danych,
> sposob nagrywania itp. bo to wiem, ale co powoduje, ze nie moze nagrywac
> szybciej? Aha testowalem
> wszystkie mozliwe plyty. CDRW nagrywa nawet x12. Niby zaden problem, bo
> roznica znikoma, a bufor
> rekompensuje mi to (8MB), ale ciekawosc mnie zzera.

Może ma stary firmware, który nie obsługuje nośników szybszych 32x.
Sprawdź w ustawieniach programu do nagrywania, czy istnieje możliwość
wymuszenia większej prędkości. Zazwyczaj jest to w ustawieniach
nagrywarki (Nero).
Ja mam 52x Liteona i naprawde żadko nagrywam na maksymalnej prędkości,
zazwyczaj jest to 40 lub 32, więc nie tracisz wiele, a ja zazdroszcze
nawet Ci wielkości buforka :>

Pozdrawiam,
Wołek.

--