Re: monitory iiyama - co za bezsens z tymi drutami na kineskopie

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 09:48:01 MET

Użytkownik "666" <j666wytnijto_at_op.pl> napisał w wiadomości
> A z drugiego końca: jaki najtańszy monitor na Trinitronie około 17''
możecie polecić?
> Czy MAGi jeszcze istnieją??

Sugerowolbym zalozenie nowego watku na to pytanie.
Skoro juz odpowiadam to:
-pamietaj ze monitor z reguly kupujesz raz na kilka lat, nie da sie go
upgraedowac
- policz 2 wizyty u okulisty po 50 pln i sredniej jakosci okulary za 300 pln
i juz do monitora mozesz na starcie dodac ok. 400 pln
- kup slabszy procesor, mniej pamieci i slabsza grafike (nie oszczedzaj na
plycie). Po 1-2 latach, zmien procesor igrafike, a pamieci dokup, a
zaoszczedzone w tym momencie pieniadze przeznasz na monitor
-staraj sie kupowac monitory lepszych firm (tylko nie te najtansze modele)
-polecam nec, iiyama, mitsubichi, lub tansza opcja samsungi (bez "cholernych
paskow" :D))
-osobiscie nie polecam magow, belinei, ado, deawoo, lg, philipsow, picokow
(moze maja dobre modele ... nie wiem, ale jezeli maja to nie sa one tanie)
-pominalem sony bo sam mam co do nich mieszane uczucia

Zaznaczam, ze powyzsze jest tylko moim zdaniem. Ja tak robie i uwazam, ze
tak jest dobrze.

Pozdrawiam:
Syco