Re: Zatykanie dysz w drukarkach - jak szybko?

Autor: Grzegorz Czuba (grzegorzczuba_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 10:00:32 MET

Użytkownik "A.K." <poiuy_at_poczta.wprost.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Ile mniej wiecej czasu trzeba niedrukować by doszło do zatkania dysz w
> drukarce?
>
> Oczywiscie chodzi o to, co ile trzeba mniej wiecej puscic jakis wydruk, by
> do zasychania nie dopuscic?
>
> Szczególnie interesują mnie opinie osób, ktore osobiscie doświadczyły
> zatkania dysz po jakims KROTKIM czasie niedrukowania i opinie tych, którym
> dysze w drukarce sie nie zapchaly pomimo DLUGIEGO czasu niedrukowania.
> Jak często trzeba drukować z zamiennikami w baku (jakimi)?

mój stary ś.p. canon 4200 przez pół roku stał odłogiem i nic mu się nie
działo, obecny lexmark z33 zaś po staniu sobie przez wakacje zasechł na amen
:(
 nie licząc kurzu na wałkach uniemożliwiającego wciąganie papieru (mimo
specjalnej klapki zamkniętej !! )
szkoda mi tego starego canona (spalił się zasilacz...)