Re: Legalni Win2003 server ?

Autor: Lukasz M (lmaszczykSPAMnicSER_at_o2.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 08:38:39 MET

> imo łatwiej będzie poprostu zarejestrować kilka seriali: na mame, tate,
> siostre, brata, babcie, dziadka (nie koniecznie musi żyć, bez urazy),
wujka
> i kilka innych osób w rodzinie:) ja mam w domu (gdzieś na dysku) od groma
> tych seriali... wszystkie oczywista full-legalne:)

rozumiem ze mam te seriale zarejstrowac na stronce MS? Ale szukam na ich
stronie i jakos nie moge znalesc tej rejestracji.
I jeszcze jedno pytanko czy jesli zarestrowales np na kilka osobn te seriale
to czy ich waznosc "biegnie" juz z chwila rejestracji czy dopiero od ich
aktywowania po instalacji systemu ?
Bo np moglbym zarejestrowac kilka seriali i miec je na kilka lat.