Re: działa twardy czy nie?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 01:58:21 MET

Wojciech Michalczuk wrote:

> [...]

partycje sie zaklada specjalnym programem; przewaznie w windowsach
fdisk.exe; ktory to nie dziala z trybu okienkowego; trzeba sobie
dyskeitke startowa stworzyc i tam wrzucic fdisk.exe; jesli masz
windowsaXP i nie mozesz tam zrobic dyskietki, to sobie zrob na innym
kompie, ktory ma win9x;

poza tym mozesz jeszcze odpalic jakiegos linuxa instalacyjnego; chodzi
tylko o linie komend; i polecenie cfdisk;

> Czekaj. Chwileczkę. Bo nie uwierzę. Jeszcze raz :)
> Znaczy się ten dysk jest czysty? Nie ma partycji? Żadnej? Ani jednej?
> Znaczysię, jak rozumiem, Ty chcesz obejrzeć partycję na dysku bez partycji?
> ROTFL :)

normalnie zalosne; bo ty wiesz, ze na dysku trzeba zalozyc partycje
FAT32 lub FAT zeby winsowsy ja zobaczyly, no moze czasami NTFS jesli
windowsy sa NT, to juz ci sie wydaje ze jestes bardzo wielki i mozesz
sobie rotflowac z ludzi;

adas;