Re: działa twardy czy nie?

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 00:15:40 MET

Niejaki Marcin Piotrowski twierdzi jakoby:

> A jak założyć partycję i sformatować, jeśli nie widzi dysku w żadnym
> programie do przeglądania plików, np. Mój komputer.

Czekaj. Chwileczkę. Bo nie uwierzę. Jeszcze raz :)
Znaczy się ten dysk jest czysty? Nie ma partycji? Żadnej? Ani jednej?
Znaczysię, jak rozumiem, Ty chcesz obejrzeć partycję na dysku bez partycji?
ROTFL :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//