Problem z tv out - RADEON 9200

Autor: bart fiorrre (fiorek18_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 21:33:47 MET

Witam!
Wlasnie proboje podlaczyc kompa do tv i kurka ma problem.
Mam xp i w nim ustawilem dwa monitory - jeden pc drugi TV. W tym drugiem
niestety nie da sie ustawic wieksze rozdzielczosci niz 640 na 480 i 8 bitów
koloru :( Jak proboje dac np 32 bity, klikam na ZASTOSUJ to mi powraca do
tych 8 bitow i rozdizelki 640 na 480 :(
Zeby tego bylo malo obraz jest czarno bialy:(

Prosze powiedzcie mi co mam zrobic, jakiego softu uzyc itp!
Za pomoc bede bardzo wdzieczny:)