Re: karta graf. Will you help me...?

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 16:51:07 MET

Użytkownik "Pawel K." <anty_at_spam.pl> napisał w wiadomości

[ciach]
> Jedni radza zebym nie kupowal GF
> 4 Titanium bo lepszy jest GeForce3 Ti/500 innni z kolei doradzaja mi kupno
> Redeona. Prosze Was o zetelna ospowiedz oraz o uzasadnienie dlaczego wybor
> padl na ten model. Wspomne ze mam alhlona 1.4, 512 sdramu PC133, abit
7kta
> raid, 120Gb WDC 8 mb cachu 7200 obr. Jaka karta bedzie odpowiednia do
mojego
> w/w zestawu?

Skoro masz Athlona i nie boisz sie "intelowcow" psioczacych jaki to
goowniany masz procesor, to spraw sobie Radeona i nie zwazaj na fanatykow
nVidii :D

Sam mam Hercules Radeon 3D Prophet na Radeonie 9100 i jestem bardzo
zadowolony ... (testowalem wiekszosc nowych gieriek i wszystkie biegaja bez
problemu).
Teraz kupilbym R9500_at_9700 lub 9600 ... no chyba zeby mnie bylo stac na 9800,
ale niestety nie stac ... wiec postoje i poczekam... az stanieja ...

Pozdrawiam:
Syco