Re: no to jeszcze raz zasilacz

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 16:56:30 MET

Użytkownik "Witiia" napisał:

> http://www.jscustompcs.com/power_supply/

Takie wyliczenia są niewiele warte. Trzeba pamiętać, że praktycznie
niemożliwe jest, aby każde z urządzeń jakie mamy w kompie pracowało pełną
parą. Dysk twardy w trybie idle zużywa znacznie mniej energii niż podczas
odczytu i jeszcze mniej niż podczas zapisu. Identycznie jest z napędem
CD-RW. Policzyłem wg tej strony zapotrzebowanie mojego zestawu. Wyszło
dokładnie 470W! Jeszcze do niedawna napędzał go 300 watowy Codegen i
wszystko działało bez najmniejszych problemów (oczywiście nikomu tego
zasilacza nie polecam). Teraz mam Seasonica - również 300W i podczas
normalnej pracy na pewno nie jest przeciążony.

--
Pozdrawiam,
Sniper