Re: Komputer - Acad

Autor: Tomek Glowka (st1545_at_tlen.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 09:17:35 MET

> Procek:
> Athlon XP 2000+
> Grafika:
> Jeśli (jak piszesz) nie lubisz gier 3D to G400 będzie najlepszy.
A moglbys napisac jeszcze, jaka masz wersje karty i jak sie sprawuje w
codziennym uzytku - filmy, jak to jest z tym AGPx4 i nForce - mowil mi ktos, ze
cos takiego istnieje - i najwazniejsze: czy mozna jeszcze taka karte gdzies
kupic?
> Pamięć:
> Tu bym nie oszczędzał. Jak ci starczy kasy to 512MB.
Jak zaoszczedze na procku... Athlon jest drozszy od Durona o minimum 256MB RAM.
Co lepiej?
pozdrawiam, tomek