Re: ***antyBSA *** Szyfrowanie i awaryjne kasowanie danych ***

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 09:25:49 MET

> Zapytalem bo zainstalowalem wersje 4.0 i za 3 dni koniec...wiec pytam pod
> katem tego czy moze starsze wersje sa udostepniane przez producenta w
> wersjach full.

a zresztą co mi tam :) Norbert.. zajrzyj tu:
http://phreak.hack.pl/tools.php

jest tu DriveCrypt w wersji v.3.3 wraz z dokumentacją (ang) .. ale jeśli
używałeś wersji 4.0 to pewnie w ogóle nie będzie Ci ta dokumentacja
potrzebna.. powiem jeszcze tylko że link dostałem po wpisaniu w googlach
"DriveCrypt".. :)

PZDR
Shaman