Creative - WebCam NX Pro - kpina ???

Autor: Współczujacy (ten_at_adres.jest.nieprawidlowy)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 02:28:48 MET

Witam. Tyle już przeczytałem stron o tym jaka to dobra kamera, nie bede tego
kwestionował, zapewne jest dobra, ale co z tego jak nie mam możliwości tego
sprawdzić!!! Niestety firma Creative stosuje wredną politykę, tak to widzę,
zapewne nie tylko ja!
Pracuję pod systemem Linux a Creative nie pisze dla tego OS sterowników,
dlaczego tak jest, czy dla firmy licza się tylko pieniądze??

Przez dwa dni szukałem w internecie, rozmawiałem z ludzmi w celu
uruchomienia tego produktu - nie udało się, rozmawiałem z pracownikami
firmy Creative, wierzę że chciał mi pomóc mówiąc, że pewnie znajdzie się
ktoś kto coś takiego napisze (developerzy), dziś napisałem kolejny list z
pytaniem czy firma Creative udostępni mi informacje (specyfikacje) tej
kamerki, aby móc napisać sterowniki, zobaczymy.

A na razie kłębi mi w głowie tylko jedna myśl - Creative olewa ludzi
pracujących pod linuksem, nie jest to oskarżenie, tylko ja tak czuję, a to
co czuję mam prawo wyrazić bez uszczerbku żadnej z innych stron!

Co do rad - tak jak mi radzą, ja radze tak samo - NIE KUPUJCIE PRODUKTÓW
KTÓRE NIE CHODZĄ POD SYSTEMAMI KTORYCH UZYWA SPORA LICZBA LUDZI, JESLI DZIS
UZYWASZ WINDOWSA NIE ZNACZY TO, ZE BEDZIESZ SKAZANY NA NIEGO DO KONCA
ZYCIA, MOZE ZDARZYC SIE TAK, ZE JUTRO BEDZIESZ POSIADACZEM NOWEGO SYSTEMU,
A KAMERKA POWEDRUJE DO KOSZA....

CZY TO JEST POLITYKA CREATIVE???!!! SPRZEDAC CO MOZNA SPRZEDAC, ZAROBIC
KASE, A POTEM SPRZEDAC JESZCZE RAZ I ZNOW ZAROBIC KASE, NAJPIERW POD WINDE,
A POTEM POD LINUKSA, JAK SIE JUZ OKAZE, ZE INACZEJ NIE MOZNA....

Zobaczymy co dostane w odpowiedzi, nigdy bym nie kupil tej kamery, ale
dostalem ją w prezencie, a jestem upartym czlowiekiem i zanim ja wyrzuce do
kosza porusze NIEBO I ZIEMIE aby ja uruchomic, nie wazne czy firma Creative
sie przebudzi i zauwazy ile mozna na tym zyskac (A NIE STRACIC), bo nie
wierze ze nie ma ludzi do pracy!!!!

Potem zdam relacje - ludzie powinni wiedziec co kupują i od kogo kupują.

Pozdrawiam, rozżalony użytkownik kamerki firmy Creative.

--
Pozdrawiam, Współczujący.