Dysk ?

Autor: Kuba (jkqba_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 02:25:20 MET

    Mam dysk trochę stary (1GB) ale chodził bez problemów i był na nim
system 98. potem włożyłem go do drugiego komp. pod XP i sformatowałem. Od
tego czasu pod XP widać go i teoretyczne można zapisać i odczytać ale tylko
samą sieczkę, poprostu same błędy. Pod 98 i DOS pokazuje że dysk nie jest
gotowy. Narzędzia pod DOSa typu format i scandisk pokazują ten sam
komunikat. Pod XP da się go sformatować ale nic nie pomaga (Fat32).
    Czy istnieje jakaś możliwość aby jeszcze było coś z tego dysku bo jak
dotąd niebyło z nim najmniejszych problemów (0 bed sektorów itp.).