Re: Problem z formatowaniem dysku Samsung

Autor: 666 (j666wytnijto_at_op.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 01:33:38 MET

IMHO może mieć za małe klastry i jest ich wtedy za dużo.
Jeżeli scandisk nie daje się zapuścić, lecz daje komunikat o braku pamięci to jest tak na 100%
Taka sytuacja się zdaża, jeżeli przenosisz cały system z mniejszego dysku na większy (mógł tak też zrobić dostawca komputera).
Być może trzeba jeszcze raz zrobić fdisk z innym (domyślnym?) rozmiarem klastra.
Zamiast fdisk wolałbym użyć programu ze strony producenta (jeżeli jest do ściągnięcia).
JaC