Re: Problem z formatowaniem dysku Samsung

Autor: DOROTA (dw1965_at_op.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 23:25:21 MET

> Witam. Jestem tu nowy, wpadlem wlasciwie na chwile. Jestem GAD :)
>
> Mam problem z twardym dyskiem Samsung 4,32 GB. Dysk wydaje sie w miare
> sprawny, bios wykrywa go natychmiast prawidlowo. Fdisk rowniez nie ma
> klopotow z dzieleniem go na partycje itd. Jednak, kiedy probuje dysk
> sformatowac z poziomu dosa juz normalnie, zeby zaczal funkcjonowac, to w
> czasie formatowania, okolo 46% pojawia sie proba odzyskania czy alokacji
> poprzednich danych (cholera, nie pamietam dokladnie tego komunikatu),
> komputer mi sie zawiesza i, o dziwo, pc-speaker zaczyna piszczec bez konca.
> [...]

Cześć
Mam ten sam problem z dyskiem. Kilka razy już komputer przestał pracować podjąc
komunikat o przepełnieniu stosu, nie daje się sformatować dysku (pojawia sie
ten sam komunikat o przepełnieniu stosu). Sformatowałam go z Bios-u, ale
problem pojawił się już trzy razy (ten sam co poprzednio). Co robić?
Formatowanie z Bios-u trwa b. długo, czy jest jakieś inne rozwiązanie i
dlaczego to się ciągle powtarza? Dzięki za pomoc. DD