Re: Problem z teac cd-w540 - 'Session fixation error' (dlugie)

Autor: achtung (achtung_at_tenbit.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 22:12:29 MET

Dnia 8 Dec 2003 14:17:57 +0100, j.qu <kurjozWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
napisał:

> Witam. Mam maly problem z nagraniem plytki, a raczej chyba z nagrywarką
> (teac
> cd-w540).
> Przy nagrywaniu plyty w Nero gdzies okolo 99% wyskakuje 'write error'
> nastepnie 'niewlasciwy stan zapisu' pozniej 'nie mozna wykonac polecenia
> ZakonczSciezke' i na koniec 'Session fixation error' i 'wykonanie
> polecenia
> Fiksacja nie jest mozliwe'. Podobnie ma sie sprawa przy kasowaniu płyt
> CD-RW.
> Niby wszystko ok sie kasuje, jednak na końcu wyskakuje komunikat "write
> [...]

Czesc!

Ja mialem taki sam problem na Teac w552.

Niechce Cie straszyc ale później juz totalnie kopał płyty!
Teraz jest w serwisie i czeka na wyrok! Jak sie cos dowiem to napisze!

pozdrawiam
Achtung

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/