Problem z teac cd-w540 - 'Session fixation error' (dlugie)

Autor: j.qu (kurjozWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 14:17:57 MET

Witam. Mam maly problem z nagraniem plytki, a raczej chyba z nagrywarką (teac
cd-w540).
Przy nagrywaniu plyty w Nero gdzies okolo 99% wyskakuje 'write error'
nastepnie 'niewlasciwy stan zapisu' pozniej 'nie mozna wykonac polecenia
ZakonczSciezke' i na koniec 'Session fixation error' i 'wykonanie polecenia
Fiksacja nie jest mozliwe'. Podobnie ma sie sprawa przy kasowaniu płyt CD-RW.
Niby wszystko ok sie kasuje, jednak na końcu wyskakuje komunikat "write error".
Przy nagrywaniu audio pojawiaja sie błedy zapisu - dogrywa płytke do końca
natomiast potem w odtwarzaczu kicha - zacina sie. Nie za bardzo wiem o co
chodzi. Nie mialem stycznosci z takim problemem wczesniej.
Z gory dzieki za wyjasnienia/pomoc.