Zalsilacz ATX

Autor: Przemek P. (premier.2_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 19:54:43 MET

Witam.
Czy ktos moze powiedziec mi, co moglo byc powodem stopienia sie 4 pinow w
gniezdzie ATX Gigabyte 7VAX? Zasilacz to Huntkey 300W z obudowy Modecom.
Wtyczka od zasilacza stopila sie z gniazdem na plycie. Te styki maja
oznaczenie VCC w instrukcji od plyty i jest to napiecie 5V. Zasilacz
teoretycznie jest sprawny(daje napiecia i podnosi urzadzenia). Z gory
dziekuje za odpowiedzi.
Przemek
premier.2_at_wp.pl

P.S. Piszcie ma maila, nie wiem kiedy bede na grupie nastepnym razem.