Re: dvd ram? czy moze tylko dvd rw(-/+)?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 16:00:11 MET

Użytkownik "Wozik" napisał:

> A czy przypadkiem DVD-RAM to nie jest format, z którego
> korzystają stacjonarne odtwarzacze DVD?

Qrcze, właśnie posłałeś mnie do trumny :)
Swojego poprzedniego posta oparłem na wiedzy sprzed ok. 4 miesięcy, kiedy
analizowałem rynek po kątem wyboru nagrywarki DVD. Twój post tknął we mnie
myśl: a może mi się powaliło? Odpalam zatem stronę nagrywarki.pl i widzę
takie cudo:
http://www.nagrywarki.pl/bxa/?id_kategorii=35&kategoria=3049&add_kom=22489&more=1&monses=701a4e6483f780e4c3c994129a750c60
Zbaraniałem. Odwołuję swojego poprzedniego posta (anulowanie już nie ma
sensu), biję się w pierś i idę się douczyć.

Na początek biorę na warsztat:
http://www.cdrinfo.pl/dvd/
www.nagrywarki.pl

--