Re: [OT] Na co uważać przy zakupie sprzętu

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 11:51:48 MET

darek wrote:
> Co za debilne wnioski
> ROTFL

Sadze, ze az tak debilne to nie sa - jezeli ktos sie nie zna... mowie
szczegolnie o tym zeby poradzic sie znajomych:)

Ostatnio dowiedzialem sie w jednym sklepie, ze: "amd sie grzeja, przez to
krusza jak sie rozgrzeja a wentylator jest dobrze docisniety, _uwaga
powiedzial to serwisant_ jezeli kupia panstwo amd a mi sie ukruszy podczas
montazu to nie bedzie to moja wina (to sie nazywa pewny serwis), polecalbym
intele, ale nie te celerony - to takie uszkodzone p4...", dalej, po tym jak
wyszlo najaw ze komputer bedzie czasami sluzyl do grania: "procesor nie jest
wazny, najwazniejszym elementem komputera jest karta graficzna" - komp
wyszedl jako celek 2.0, plyta na via, 256mb ramu, radeon 9200, a "panstwo"
na kazde zdanie odpowiadali tylko "aha".

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -