Re: Przepraszam, ale wiem, ze sa tutaj sooby ktore sie znaja...

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 08:47:51 MET

> sposob,
>
> Jakość nie pogarsza się ani przy zgrywaniu do wav ani do zrzucania image
> dysku
> więc różnicy nie powinno być żadnej.
> Inna sprawa że sa ludzie według których płyta audio nagrana przy 1x
> zawiera dzwięk lepszej jakości niż naprzykład ta sama płyta nagrana
> przy prędkości 8 czy 16x :)

na jakiej podstawie twierdzisz że tak nie jest? wiesz w jaki sposób
nagrywane są dane na AudioCD? jakiego rodzaju są tam dane nadmiarowe i co
sie dzieje w przypadku błędu odczytu? I w końcu - czy potrafisz odpowiedzieć
na pytanie dlaczego dane z CD nie są widoczne w komputerze jako oddzielne
zbiory tudzież jeden image tylko są reprezentowane przez małe pliczki?

teraz zgrywanie CD Audio ma już mniejsze znaczenie ale kiedyś były na ten
temat gorące dyskusje - i jak się okazuje problem zrzucenia danych z CDAudio
nie jest wcale taki banalny jak przegranie pliku z jednego nośnika na
inny... to jest zupełnie inny sposób zapisu danych.

PZDR
Shaman