geforce i gry

Autor: Stefan (stefMan_at_spam.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 08:59:30 MET

mam taki problem, otoz kolega ma problem z grafika w kompie. kupil
ostatnio kompa i narzeka. przy obsludze niektorych (wiekszosci) gier
pojawiaja sie rozne dziwne rzeczy, jak zla obsluga roznych efektow itp.
ponadto zdarza sie dosc czesto, ze gra mu sie zatrzymuje na czas ok. 30
sekund po czym wraca do normy, ale tlyko na chwile i tak w kolko. jaki
ma dokladnie sprzet trudno mi powiedziec, wiem ze ma geforce'a fx 5200
i plyte na chipie VIA. czy ktos moze znac przyczyne? stery ma z plytki
z lipca, dostarczone do karty bodajze. mysle, ze moze warto je
przeinstalowac, moze ktos ma jakies inne sugestie? moge sie dowiedziec
tez, jaki sprzet ma dokladnie. z gory dziekuje i pozdrawiam!

--
pozdrawiam
Stefan