Re: Sony G200 na LCD Sony 17", albo NEC 17" D-SUB - oplaca sie ?

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 22:45:11 MET

>Czy zysk
>jaki odczuje ze wzgledu na brak migotania nie zostanie pomniejszony ze wzgledu
>na np.: mniej wyrazny obraz, smuzenie albo inne tego rodzaju dolegliwosci ?

Przyzwoity monitor LCD da idealnie ostry obraz więc nie ma mowy o
zmniejszeniu komfortu przez mniej wyrazisty obraz. Smużenia nie ma w
żadnej z 17-tek NEC'a. Inne dolegliwosci mogą wystąpić tylko w wypadku
słabej jakości karty graficznej. Przy sensownym zestawie
karta-kabel-monitor różnica komfortu przy długotrwałej pracy jest
kolosalna na korzyść LCD.

Prywatnie przesiadałem się jakiś czas temu z Sony G420 (też był w moim
mniemaniu dobry), ale po "przesiadce" na NEC 1701 w domu i 1760NX w
pracy stwierdzam że nie zamienię się z powrotem na kineskop. Ostrości
obrazu nie da się porównać nawet z prawie profesjonalnymi monitorami
CRT. Porównywałem z kilkoma wersjami Mitsubishi Diamond Pro 2045, 2070
po 5000 za szt. Jedyny minus 17" LCD, to moim zdaniem rozdzielczość
tylko 1280x1024.

--
Tom
www.nec-poland.com