Re: testy drukarek laserowych

Autor: MarekZ (mzural_at_op.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 22:12:55 MET

Witam

> Chce kupic drukarke HP LJ 1300. Slyszale, ze to udany, dobry model, a w
tym
> rankingu zajmuje daleka pozycje. Szczegolnie interesuje mnie jakosc
> wydrukow, gdzie ten model zajmuje jedno z ostatnich miejsc. Dla mnie jest
> podejrzane.

Jakość wydruków jest b. dobra. Ja bym jednak przyczepił się do tej drukarki
z innej strony. W mojej firmie po 6 miesiącach niezbyt intensywnego używania
( jakieś 500 stron na miesiąc ) padła jedna z ważniejszych części - koszt
części 500 zł ) - myślę, że jest to typowa awaria w tej drukarce. Teraz
pomyśl co po okresie gwarancyjnym ( standardowo 1 rok ) ?

Pozdrawiam
Marek

---